El dia del barco té menció especial. Tot i que avui ja som a dia 7 del viatge, us penjo el dia 5, i si puc el dia 7. A modo d’spoiler: Trinidad ho peta!

Ja ho diuen: val més una imatge que mil paraules.

Per si amb una no n’hi ha prou, us en penjo alguna més i descric breument, una de les experiències que marquen aquest viatge a Cuba.

El despertador sonava a les 7:30h. La nit abans ja havíem anat a dormir aviat amb la previsió que no ens costés gaire matinar. Dit i fet, a les 8:00 ja enfilàvem direcció Marina Chapelí, arribari per la carretera que creua la península de Varadero de sud a nord, no té pèrdua. Tot deixant enrrere grans complexes hotelers, a mà dreta hi ha la Marina. És el punt de partida de les embarcacions d’oci que recullen tots els turistes dels grans complexes.

A nosaltres però, ens esperen R i F. L’abraçada efusiva que es fan amb en Xavi només arribar, demostra que la jornada promet.

A les 9:00 ja salpàvem en direcció les barreres de corall i les llagostes. El sembla el més serio dels dos. En F, menja a part. És el rei de la broma, sempre en té alguna a punt. Però a vegades no posa filtre…!

ALERTA! no està de més que us recordi que la CREMA SOLAR ha de ser la vostra millor aliada. No us separeu d’ella o les llagostes sereu vosaltres!

Les vistes son una meravella. Aigua cristalina, illots vegetals, peixos de molts colors. I llagostes, moltes llagostes. A simple vista no es veuen, en F. si!

En treu 3 a la primera vegada que s’enfonsa. I més tard en treu 6 més. Ell mateix ens les cuinarà bullides amb aigua de mar a la mateixa cuina del barquito! (😜)

Son una autèntica delícia!

Quan ja havíem dinat, i després de “refrescar-nos”(ho poso en cometes perquè l’aigua més freda que sortia era la de la manguera de barco, i no pas la del mar. PIXATS DE BURRA!) l’incansable va tornar a la carga. Amb l’ajuda d’en Xavi, en R (tototototo) i jo en varem treure fins a 38!

Sort que ja havíem dinat… Després de rentar-les totes, i fer neteja del barco. Rumb cap a port!

A les 15:00 ens deixàven a la Marina Chapelí i a les 15:30 ja estavem a casa. Una bona dutxa i a fer una migdiada, d’aquestes de babeta. Una mica d’aloe vera i after-sun per aquells llocs on la crema factor 50 no havía fet el seu efecte i a descansar.

Ens vàm llevar a l’hora de sopar. Una mica de pollastre una Cristal i cap al llit. L’endemà havíem de seguir ruta cap a Cienfuegos i Trinidad i voliem estar a tope!

PD: Com heu pogut comprovar, tant el capità del barco com el pescador, no han volgut que els seus noms complets sortíssin al Blog. Esperem que a la propera visita, puguin sortir-hi!